5 februari 2011

SCHLAGERN!

Jag vill bara kort meddela att jag gjort melodifestivaldebut ikväll! Mmm. Smaka på den ni.Känns härligt att säga att jag vann rubbet, så nu är det Eurovision i Tyskland nästa. Jag och Christer Björkman är så tajta. Närå, nu blåljuger jag, ingen direkt vinst, men däremot har jag faktiskt på riktigt vart mä i kvällens omgång av melodifestivalen. Iklädd en lånad Leksandsdräkt spelade jag och Isak Bergström Bodavarianten (Oh, nu blir jag osäker) av "Den blomstertid". I typ fyra sekunder syntes vi i rutan, så det känns skönt att vi fått våra four seconds of fejm!!! Hoppas det inte är någon hembygdsförening i Leksand som sitter och hyser agg över mig för att jag eventuellt knutit förklädet för hårt eller låtit väskan synas lite för mycket. För det vet vi ju alla att det är tecken på synd, förfall och venerisk sjukdom.

/Kramizar från schlagerstjärnan Sara

Edit: Det var Östbjörka ja. Tack Brita!!

3 kommentarer:

Brita sa...

östbjörka?

Martin Olsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Martin Olsson sa...

Det låter som ett sådant här samarbete mellan en rappare och en folkmusikensemble är fullt utvecklingsbart. Helt seriöst!

Skicka en kommentar