1 augusti 2011

Hälsinge Låtverkstad gästbloggar, dag 5

Idag var det var folk som kom och filmade våra föreställningar. Vi hade två stycken idag, först en klockan 15 och sen klockan 19.

Jag tror nog att alla tyckte andra föreställningen gick bäst. Det var ett bra flyt och alla var på toppenhumör! Det jag hade lite otur med innan vi skulle ha någon av föreställningarna var att muttern till basen (där man kopplar in kabeln) hade ramlat lös. Jag kände mig förtvivlad, men som tur var hittade jag den! Det var inte så mycket publik som jag hade väntat mig men vi gjorde bra ifrån oss ändå! Vi HOPPAS att det kommer mer folk imorgon.
Jag har haft låtar och repliker på hjärnan hela dagen så jag tror jag avslutar det här inlägget snart och vilar upp mig inför morgondagen. Vi får väl se hur det blir då…

Amanda Levander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar